Статсы для вора
#21
Отправлено 14 Май 2003 - 15:51
#22
Отправлено 14 Май 2003 - 16:15
короче, на первых порах планы такие: 80 стр, 90 инт, 55 декс, дальше посмотрим. благо перекачать сейчас раз плюнуть: пара дней и все готово
#23
Отправлено 14 Май 2003 - 16:58
Цитата
Не знаю, к кому обращено это письмо, но лично я всегда использую, когда иду "на дело".
а макросы в ассисте не заморачивает переписывать ?
поэтому я пока уж так.. хотя купить купил
#24
Отправлено 14 Май 2003 - 16:59
Цитата
А чтобы использовать его, нужно в Thieves guild состоять или воровские навыки иметь?
нужно состоять, а чтоб состоять - нужно иметь
#25
Отправлено 14 Май 2003 - 17:02
Цитата
про статсы: я уже запутался, где сказано, что нужен декс, где нет, ........ дальше посмотрим. благо перекачать сейчас раз плюнуть: пара дней и все готово
раньше был модификатор от статса к скиллу, щас нет, упростили, пАнЫмаешь ,
из чего делаем вывод, что декс не влияет...
раз плюнуть было до Паб16 - пара часов и все,
а щас то как раз геморно
#26
Отправлено 14 Май 2003 - 17:07
Цитата
а макросы в ассисте не заморачивает переписывать ?
поэтому я пока уж так.. хотя купить купил
#27
Отправлено 14 Май 2003 - 17:26
Цитата
UOA -> Settings -> Save character data -> ID's и никаких проблем. хоть каждые два часа Disguise Kit юзай.
WOW !!!
гений !
спасибо за совет,
я пошел тебе памятник стругать....
тем более, что клиент пропатчился, пока я эксперементировал с ассистом
а нового изиуо пока нет...
#28
Отправлено 14 Май 2003 - 17:31
Может пойзонинг легче стало качать...
#29
Отправлено 14 Май 2003 - 17:48
Цитата
А про что патч интересно?
Client Patch 4.0.0l May 14 2003 9:59AM CST
Item Properties
(2D and 3D) Clients will not automatically download nearby item property data while walking or running, allowing the player to not be slowed by extra network traffic when travelling.
(2D and 3D) Clients will not collect item properties for items that are not visible or cease to exist.
(2D and 3D) The clients will make fewer simultaneous item property requests to reduce average bandwidth use at a given time.
Non-cached item properties may take a moment before being received by the game client. This phenomenon should not generally be noticeable, but may be apparent at places with a lot of items lying around (vendor malls, banks, etc.).
(2D and 3D) When in single click mode, the client will not fetch item properties for objects on the ground until you click on them.
People with poor connectivity should try using single click mode to reduce bandwidth use.
This may also may reduce latency when in combat.
(2D and 3D) More efficient storage of item properties data on client.
(2D) A shut-down crash related to the item properties interface has been fixed.
House Customization
(2D and 3D) Gold and other items that would sometimes draw below floors of customized houses should no longer do so.
(2D and 3D) Short walls on the first floor of customizable houses should no longer vanish when you walk under floor tiles of the second floor.
(2D and 3D) Interior stairs should now draw completely when placing them (where they have been drawing only the bottom two rows).
(2D and 3D) Some doors that were so tall they blocked movement on the floor above them have been shortened.
Misc
(2D) The “sitting on a beetle” client crasher has been fixed.
(3D) A problem with some 3D clients drawing grass over cave entrances has been fixed.
(2D) Items that weren’t properly drawing as female versions when being dragged over the paperdoll will now correctly do so.
(2D and 3D) A fix for objects getting stuck in the “drag slot” when running arm/disarm macros added. Arm/Disarm macro commands will be ignored when an object is being dragged. Note that other commands in a macro with an “Arm/Disarm” command will still execute normally.
(2D and 3D) Fixed a crash when receiving too little data for a house design from the game server.
(2D and 3D) Spellbooks have been adjusted to reflect new casting costs of some spells.
Some spellbook entries will be incorrect until the server publish, “Publish 18,” goes live.
The current description of the “Curse” spell will be inaccurate after “Publish 18” goes live, as it does not reflect upcoming functionality changes.
(2D and 3D) Support added for some new wearables.
Note that only AoS 3D clients will see the new art for these wearables when worn. Other clients will see “placeholders.”
(2D and 3D) Some ambient light level code has been tweaked to make lighting more reliable. More fixes and adjustments are likely to come later.
з.ы. переводчик из меня тот еще, так что если есть желающие....
#30
Отправлено 14 Май 2003 - 17:53
#31
Отправлено 14 Май 2003 - 17:54
Цитата
А про что патч интересно?
Может пойзонинг легче стало качать...
GAMEPLAY ADDITIONS / CHANGES
== Notes added May 14, 10:35 AM CST (May 14, 3:35 PM UTC/GMT) ==
Client Patch 4.0.0l was released, containing the following changes:
Item Properties
- (2D and 3D) Clients will not automatically download nearby item property data while walking or running, allowing the player to not be slowed by extra network traffic when travelling.
- (2D and 3D) Clients will not collect item properties for items that are not visible or cease to exist.
- (2D and 3D) The clients will make fewer simultaneous item property requests to reduce average bandwidth use at a given time.
- Non-cached item properties may take a moment before being received by the game client. This phenomenon should not generally be noticeable, but may be apparent at places with a lot of items lying around (vendor malls, banks, etc.).
- (2D and 3D) When in single click mode, the client will not fetch item properties for objects on the ground until you click on them.
- People with poor connectivity should try using single click mode to reduce bandwidth use.
- This may also may reduce latency when in combat.
- (2D and 3D) More efficient storage of item properties data on client.
- (2D) A shut-down crash related to the item properties interface has been fixed.
House Customization
- (2D and 3D) Gold and other items that would sometimes draw below floors of customized houses should no longer do so.
- (2D and 3D) Short walls on the first floor of customizable houses should no longer vanish when you walk under floor tiles of the second floor.
- (2D and 3D) Interior stairs should now draw completely when placing them (where they have been drawing only the bottom two rows).
- (2D and 3D) Some doors that were so tall they blocked movement on the floor above them have been shortened.
Misc.
- (2D) The "sitting on a beetle" client crasher has been fixed.
- (3D) A problem with some 3D clients drawing grass over cave entrances has been fixed.
- (2D) Items that weren't properly drawing as female versions when being dragged over the paperdoll will now correctly do so.
- (2D and 3D) A fix for objects getting stuck in the "drag slot" when running arm/disarm macros added. Arm/Disarm macro commands will be ignored when an object is being dragged. Note that other commands in a macro with an "Arm/Disarm" command will still execute normally.
- (2D and 3D) Fixed a crash when receiving too little data for a house design from the game server.
- (2D and 3D) Spellbooks have been adjusted to reflect new casting costs of some spells.
- Some spellbook entries will be incorrect until the server publish, "Publish 18," goes live.
- The current description of the "Curse" spell will be inaccurate *after* "Publish 18" goes live, as it does not reflect upcoming functionality changes.
- (2D and 3D) Support added for some new wearables.
- Note that only AoS 3D clients will see the new art for these wearables when worn. Other clients will see "placeholders."
- (2D and 3D) Some ambient light level code has been tweaked to make lighting more reliable. More fixes and adjustments are likely to come later.
#32
Отправлено 14 Май 2003 - 17:56
#33
Отправлено 14 Май 2003 - 17:59
Цитата
lol, niodin theif skill do aosa (hz shto tam posle aosa) ne bil osnovan na dex. Stealthu bilo vazhno kol-vo i tip armora na tele, a ne dex.
Итак:
-по поводу Stealth
http://boards.strati...postlist&fpart=
Stealth + Dexterity / 2 VS. Intelligence + Detect Hidden / 2
Всегда считалось, что тяжело стелсить мимо магов с высоким ИНТом.
У меня правда было еще недостаточно времени это проверить, хотя уже замечаю, что иногда я проявляюсь перед людьми, независимо от того, что из одежды на мне только Houded Shroud и имею 100 Stealth.
-по поводу Stealing
влияние небольшое
вот некоторые тесты: http://boards.strati...=&selv=&vwhich=
#34
Отправлено 14 Май 2003 - 18:01
Цитата
lol! Ya kone4no o4en blagodaren za infu, no povtoriat ee dva raza ne stoit =)
#35
Отправлено 14 Май 2003 - 18:11
#36
Отправлено 14 Май 2003 - 18:17
#37
Отправлено 14 Май 2003 - 23:44
Патч рулит
ток все равно оси долбоебы 2 месяца ниче сделать не могли
остро почувствовал на себе что ПвП сдохло из-за шмоток
но все равно прикольно
давно так не веселился в УО
#38
Отправлено 15 Май 2003 - 07:56
Цитата
Тип армора важен, чтобы самому из Стелса не вывалиться. А речь идет об обнаружении другими!!!
Итак:
-по поводу Stealth
http://boards.strati...postlist&fpart=
Stealth + Dexterity / 2 VS. Intelligence + Detect Hidden / 2
Всегда считалось, что тяжело стелсить мимо магов с высоким ИНТом.
У меня правда было еще недостаточно времени это проверить, хотя уже замечаю, что иногда я проявляюсь перед людьми, независимо от того, что из одежды на мне только Houded Shroud и имею 100 Stealth.
-по поводу Stealing
влияние небольшое
вот некоторые тесты: http://boards.strati...=&selv=&vwhich=
Eta tablica yavlyaytesya izmishleniyami avtora, a ne oficialnoy informaciey + yavno avtor tablici ne osobenno potrudilsya t.k. popitok bilo sdelano yavno nedostatoshno shtobi shto-to utverzhdat.
Eshe raz lol. Ti armora vazhen dlya vhozhdeniya v stealth, a dalshe ti mogesh hodit skol'ko tebe vzdumaetsya. A proyavlyayeshsya ti navernyaka iz-za togo, shto oni probegayut nad toboy ili ti probegaesh nad nimi.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 members, 0 guests, 0 anonymous users