Bylochka (29.08.2005 15:25) писал:
Тамер (что Добавляете)
#21
Отправлено 29 Август 2005 - 16:09
#22
Отправлено 29 Август 2005 - 16:10
И умоляю не зовите меня тамить толпой репталонов.
#23
Отправлено 29 Август 2005 - 17:52
#24
Отправлено 30 Август 2005 - 01:45
87 Тайминга(с кольцами 110)
Лоры 101(будет 115)
Веты 88(будет 115)
магии 104 (будет 110)
Музыки 115
Писа 107 (115)
#25
Отправлено 30 Август 2005 - 12:18
Do NOT bring any pets (including horses) if you go fight Chief Paroxysmus, as he will eat your pets and in doing so heal to 100% HP everytime he eats one. This is also true for all summoned elemental/daemons and energy vortex.
If you want a ferret you have to go to Felucca and they are in the prism of light dungeons (its in nujelm) but are a very rare spawn. Otherwise you can get lucky and get a ferret statue off a peerless boss that will give you a tamed ferret.
Try not to lure Rend to the entrance of the Labrynth, it will make Reptalon taming MUCH, MUCH, harder. When someone is getting chased by Rend or Miasma the first instinct they do is run to the entrance of the dungeon so watch out. Peacemaking helps out alot of seperating rend from the reptalon you want to tame, remember Rend is a paragon Reptalon, you cant outrun him.
Squirrels are best tamed using herding unless you want to deal with 3 angry Reptalons and a handful of Minotaurs, unless you get lucky and find a Squirrel spawn at the entrance. Also Squirrels come in 2 colors, the normal brown/white and a Albino (white) Squirrel.
To get a color Cu Sidhe is the same as getting a colored Hiryu, only diffrence is Dryads and satyrs spawn in the area. Dryads will calm you preventing you from attacking or casting spells for the duration of the effect. Satyrs will do discord and provocation on you, and if your using a female character they will a also strip ya nekkid in the process (you can tell Satyrs where designed by a man). 4 Cu Sidhes spawn in the same area, and they will sometimes wander into the desert. Also Paragon Cu Sidhes are possible, which have to be killed if you want a tamable one to spawn.
****** думаю полезная инфа *****
#26
Отправлено 30 Август 2005 - 16:06
Bylochka (29.08.2005 20:52) писал:
#27
Отправлено 03 Сентябрь 2005 - 20:14
Nickyboom (26.08.2005 18:36) писал:
.....
resi ot para eto resist ot paraliza
#28
Отправлено 06 Сентябрь 2005 - 05:14
#29
Отправлено 06 Сентябрь 2005 - 16:08
Умер аж один раз - с самого начала когда не еще не разобрался где малоопасные акутки и где что спаунится.
#30
Отправлено 06 Сентябрь 2005 - 20:48
#31
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 04:03
Это все равно что я скажу что арчером в бедламе плохо потому что у него нет с собой greater hiryu
А вообще для МЛ крайне рекомендуется какой-нибудь скриптик который прячет хотя бы вортексов. Ибо за этой фиолетовой дрянью в данжах не видно ничерта.
#32
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 04:07
#33
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 11:37
Филд держется долго. Ставишь его в месте от горы на 1 шаг. Среди вортексов никак поймать скорпа не реально и я придумал такую фигню - ставим Пойсон филд и хире говорим All guard me.
Какая логика:
Рождается Скорп.
первое действие - его атачит Вортекс. Он идет за вортексом.
Попадает на мое поле. Получается что на сек он меня атаканул - И хиря нападает на него хоть там 100 Вортов и ничерта не видно
Все. Хирю он бьет редко - это если он сразу радиться в Поле с ядом.
Таймеры - юзайте на здоровье - таже техника с Ред Деаз(в бедламе). Ставим поля внутрь загоняем драка - и Алл гвард ми. Все. Отходим в сторонку и отдыхаем )
#34
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 14:31
#35
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 15:05
#36
Отправлено 07 Сентябрь 2005 - 16:45
ignoreitem reset
loop:
finditem UE G_10
if #findkind <> -1
{
set #ltargetid #findid
ignoreitem #findid
msg $
msg all kill$
target 1s
event macro 22 0
}
goto loop
Только умоляю - избавьте меня от пойзон филдов на экране.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 members, 1 guests, 0 anonymous users